Дальбергенова Ляззат Елемесовна

Дальбергенова Ляззат Елемесовна

Қауымдастырылған профессор


E-mail: Білімі

1990 ж. – Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау педагогикалық институтын үздік бітірді, мамандығы «неміс және ағылшын тілдері», біліктілігі «неміс және ағылшын тілдерінің мұғалімі».

2010 ж. - Ш. Уәлиханов атындағы ҚМУ магистратурасының толық курсын үздік аяқтады, біліктілігі «шет тілі: екі шет тілі».

2015 ж. - 6D020500 «Филология» мамандығы бойынша Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде докторантураны бітірді.

Негізгі оқытатын пәндері

Тіл біліміне кіріспе, герман филологиясы, шет тілдерін оқыту әдістемесі, инклюзивті білім беру, функционалдық грамматика, когнитивті лингвистика, прагмалингвистика, контрастивті лингвистика, тілдер типологиясы, неміс, қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы аспектідегі грамматикасы.

Ғылыми дәрежесі


Философия докторы PhD


Научное направление


Функционалдық грамматика, когнитивті лингвистика, прагмалингвистика, контрастивті лингвистика, тілдер типологиясы, шет тілдерін оқыту әдістемесі, инклюзивті білім беру, неміс, қазақ және орыс тілдерінің салыстырмалы аспектідегі грамматикасы.


Краткая аннотация научной и общественной деятельности


  • «Ш. Уәлиханов атындағы КУ хабаршысы» ғылыми журналының бас редакторы. Филология сериясы".
  • «Interbühne Lübeck» қоғамдық бірлестігінің Ғылыми кеңесінің мүшесі, Любек қ., ГФР.


Количество трудов

2 монографияның, , 80 – нен астам жарияланымның,

Более 80 публикаций в области функциональной грамматики, когнитивной лингвистики, прагмалингвистики, контрастивной лингвистики, из них 12 статей – в международных научных изданиях, имеющих ненулевой импакт-фактор по данным информационной базы компании Thоmsоn Rеutеrs (ISI Wеb оf Knоwlеdgе, Thоmsоn Rеutеrs) и входящих в базу данных компании Scоpus,

ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда 40 мақала.


Основные научные публикации за последние 5 лет 2017-2022 гг.


Монографии

  1. «Когнитивный механизм интерпретации каузальных ситуаций (на примере казахского, русского и немецкого языков»). Монография. Кокшетау: КГУ им. Ш.Уалиханова 2016 г. – 206с.
  2. «Causal situations in a cognitive-discoursive aspect».Монография на английском языке. Кокшетау: КГУ им. Ш.Уалиханова, 2018. – 106 с.

Оқу құралдары

  1. «Говорение и письмо на занятиях второго иностранного языка

(B1, B2): көркем мәтіндерді сахналық түсіндіру әдістері". Оқу құралы. - Көкшетау: КММ. Ш. Уәлиханова, 2017. - 83 б.

  1. «Основы языкознания» (для студентов филологического факультета). Учебное пособие. – Астана: Алтын Кітап – 2018. – 340 с. Пособие рекомендовано к изданию решением УМО РУМС по группе спец. «Иностранные языки» на базе КазУМОиМЯ им. Абылай хана

. (соавт.: Мейрманова К. С., Байманова Л.С.,Дуйсенбина А.Т.)

  1. Оқу құралы «Қазақ, орыс және неміс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы». Учебное пособие. Астана: «Айса» 2017г. – 278 с. (соавт.: Ж.Мұсаұлы, Р.С.Амренова)
  2. Учебное пособие по курсу «Практикум функциональных стилей» Учебное пособие. г. Кокшетау: КГУ им. Ш.Уалиханова 2019г. – 494с.( Мейрманова К.С.)
  3. «Практическая грамматика 2 ИЯ (уровень В1, В 2). Учебно-методический комплекс. Кокшетау: КГУ им. Ш.Уалиханова, 2016 г. – 130с.( Мейрманова К.С.)
  4. «Сборник упражнений по практической грамматике 2 ИЯ (уровень В1, В2)» Учебное пособие. Кокшетау: КГУ им. Ш.Уалиханова 2017г. – 173с.
  5. «Основы теории немецкого языка» Учебное пособие

г. Кокшетау: КГУ им. Ш.Уалиханова 2020, 477с. (соавт.: Мейрманова К. С., Калиева А.К.)

Scopus базасында келтірілген мақалалар:

  1. «Die Evidentialität аls argumentative Funktion am Beispiel des Deutschen, Russischen und Kasachischen» // Zeitschrift für Slawistik 2020; 65(1): 134–144 ISSN 2196-7016, ISSN 0044-3506, DOI: https://doi.org/10.1515/slaw-2020-0006.© 2020 Walter de Gruyter GmbH, Berlin/Boston. https://doi.org/10.1515/slaw-2020-0006 cоавтор проф. д.ф.н. Жаркынбекова Ш.К.)
  2. Die Framemodellierung volitiver kausaler Zusammenhänge am Beispiel der russischen Sprache// Studia Slavica Hung. 62/1 2017. – 35–46. DOI: 10.1556/060.2017.62.1.3 (cоавтор проф. д.ф.н. Жаркынбекова Ш.К.)
  3. Method to overcome psychological barriers in students learning the German language// Utopia y Praxis Latinoamericana, Volume 25, Issue Extra 7, 2020. – 121-129 (соавторы: Ахметова А.Ж.

Менлибекова Г.Ж., Дуйсенбина А.Т.,Тлеубердина Г.Т.)

http://produccioncientificaluz.org/index.php/utopia/article/view/33677

  1. Epistemic Causal Relations in German and Kazakh discursive Texts// ASTRA Salvensis, no. 1/2021. – 41-58

http://astrasalvensis.com/2021-2/ (соавторы Gulden Tleuberdina,

Raushan Amrenova, Aygul Zhakupova, Assem Duisenbina)